woensdag, juli 06, 2005

zeuren...

Op je eigen weblog zeuren, dat mag vast wel... dus ga ik dat maar eens doen...

Hoesten...
Ik hoest al een week of 3... en dat wordt te lang geloof ik om nog 'gewoon' te zijn...
't Begon vrij onschuldig met af en toe een hoest, maar van dag tot dag nam het toe.

Dochter was vorige week een aantal dagen weggeweest en de morgen na de eerste nacht dat ze weer thuis was, vroeg ze of ik ziek was. Ik ziek? Nee, natuurlijk niet... ik hoest alleen maar een beetje...

Ja, een beetje... en steeds een beetje meer...

Toen zoon afgelopen weekend thuiskwam duurde het niet lang of: jij moet naar de dokter!
Neeheee... ik moet niet naar de dokter, ik ben niet ziek...
Toen nam ik wel al een dag of 2 een hoestsiroop, maar die scheen niks te helpen...
Ondertussen ben ik aan een andere fles begonnen... ook al geen effect... Ik hoest, hoest, hoest en 't wordt steeds lelijker... Maar tot gisteren voelde ik me absoluut niet ziek... tot gisteren dus... want vandaag voel ik me alles behalve lekker...
Moet ik dan toch maar... naar de dokter? Hè bah, laat het niet waar zijn... morgen gaat het vast beter!

1 opmerking:

Anila zei

NAAR de dokter met jou!!