vrijdag, juli 08, 2005

mijn dag...

Soort verloren dag... alweer...

Eerst dan toch maar naar de huisarts. Het hoesten wordt nog steeds erger... ik kan nauwelijks nog slapen... Met het weekend voor de deur leek het me maar veiliger nu naar de dokter te gaan. 3 soorten medicatie gekregen - 1 iets tegen infectie, de andere 2 tegen allergieën (vind ik raar, heb nooit last van allergie gehad, allergie waarvoor dan???) - en ik moest naar ziekenhuis om longfoto te laten nemen. Maandag hoor ik de uitslag daarvan.

2 oudsten hadden proclamatie vandaag... zoals verwacht haalt dochter een onderscheiding (maar liefst 76%)... en zoon, die mag een stuk of 5 examens overdoen in 2e zit, maar haalt dan wel weer een 19/20 voor een moeilijk vak... wat zonde toch dat zo'n begiftigde gast zich niet kan motiveren voor zijn studie... hij wil gaan werken en halftijds gaan studeren...

jongste vertrekt vannacht met zijn vader op vakantie... hij heeft er lang over gezaagd, maar scheen er nu toch wel zin in te hebben...

vanaf morgen 2 weken alleen....

2 opmerkingen:

Anila zei

Verrukkeluuuuuuuk idee he!
Tijd voor jezelf!

Bieke zei

ja... dinsdag terug gaan werken, gelukkig ;-)