zaterdag, juli 09, 2005

Verslag uit de ziekenboeg...

Tja... dit ding begonnen op mijn eerste vakantiedag... slecht weer... tijd genoeg... en zeker niet gedacht dat het deze richting zou uitgaan. Maar goed, 'de dingen die me bezig houden', daar zou deze blog over gaan en helaas, wat me nu bezig houdt is die stomme hoest... want voortdurend aanwezig...

Een nacht nog erger dan de vorige. Op gegeven moment stond zoon aan mijn bed, of het wel ging... Ik ga nog bang worden voor de komende dagen wanneer ik alleen ben... het zou zomaar eens echt uit de hand moeten lopen...

Om 7:15 opgestaan en zoon naar station gevoerd. Dat aerosol dinges genomen wat 's morgens en 's avonds moet. Heb toch de indruk dat dat verzacht. Terug mijn bed in gekropen en zowaar een paar uur rustig kunnen slapen...

We zullen zien wat vandaag verder brengt...

Geen opmerkingen: