zaterdag, september 17, 2005

Somewhere in between...

Ergens tussen ok en niet ok... daar bevind ik me... en dein op en neer tussen die 2, maar niet naar de uitersten... zo een beetje waggelend van de ene naar de andere kant over een soort neutraal punt... of een dood punt?

Van: ok, best goed zo, mijn vrijheid, doen en laten wat ik wil, me goed voelen met wat kleinigheden, de afwezigheid van spanningen

over: ok, dit is het dan, meer is er niet en moet ik niet verwachten, dit is het, doe het ermee

naar: dit is het niet, ik mis 'de liefde', ik zou willen dat iemand naar mij verlangt en ik naar hem, ik wil speciaal zijn voor iemand, ik heb het nodig dat er van mij gehouden wordt... de afwezigheid hiervan voelt zo....... eenzaam....


het eerste voelt oppervlakkig...
het tweede... vlak... doods...
het derde is de wens naar het onmogelijke...het onbestaande...


Erover nadenken is helemaal niet goed... confronteert pas goed met het gemis... en je schiet er niks mee op...

Laat ik het gras maar gaan maaien... zucht...

10 opmerkingen:

Anoniem zei

doe dat

Anila zei

....en als er een ding zeker is ...is dat het gras wel wacht....
Maar er is meer , zeker weten!

Anoniem zei

Er was meer..

Anoniem zei

Het is ook zo.
Zonder liefde gaat alles dood.
Baby's
Grote mensen
en ook gras...

De liefde.

Anoniem zei

Laatste anonumus was Annelies.

Bieke zei

en hoelang duurt dat dan Annelies?

Anoniem zei

Bij gebrek aan een ander omarm ik mezelf.
Ik heb gelukkig 2 armen.
Als ik zielig ben ga ik iets máken.
Maar oh, wat kan ik ook snakken naar iemand die mij speciaal vindt.

Anoniem zei

ja daar snak ik ook naar dat iemand mij speciaal vind

Anoniem zei

Het gevoel van vrijheid etc, het ok, (ik voel me vaak heerlijk alleen) is bij mij zo een prettig gevoel, dat ik bang ben om dat te verliezen. Toch ik weet onderhand weer, dat ik 'de liefde' ook niet kan missen. Ik heb de balans tussen deze tegenstrijdigheden nog niet kunnen vinden, waardoor er weer een leegte aan het ontstaan is...... (ik weet niet of dit wel een juiste reactie is op jouw bericht)

En ehe ... Anonymous jouw berichten zijn in ieder geval wel heel speciaal.
C.

Bieke zei

Dear anonymous C (klinkt wel mooi vind je niet? ;-)

Kan een reactie juist zijn of niet? Is per definitie niet elke serieuze reactie juist?

Volgens mij gaat mijn stukje over die moeilijke balans en de tegenstrijdigheden...