maandag, augustus 27, 2007

Gemis...

Lang geleden dat ik hier nog was...

Soms kan je iets nergens nog kwijt... maar hier kan altijd...

'k Zag vandaag een tv-programma waarin mensen samenwerkten om een bepaald doel te bereiken. En als dat doel bereikt was, vielen ze in elkaars armen...

Ik heb er nooit zo'n last van gehad, mensen die elkaar omhelzen, maar vandaag... was het de confrontatie met een pijnlijk gemis... vooral als het duidelijk partners waren...

Maar ach... daartegenover staan al die dingen waarvoor ik blij mag zijn...
Dus... geen aandacht aan geven... het is.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Bieke, een fijne zomervakantie gehad? Buiten het aangehaalde TV-programma natuurlijk.
vgr
Marsje

Bieke zei

heeej Mars, da's weer lang geleden...

ik heb een fantastische zomervakantie gehad, hopelijk jij ook?

Anoniem zei

Dag Bieke, lang geleden...? Ik kom hier elke week:):).
"het is", idd. En "geen aandacht aan geven" lukt geen mens, denk ik. Is dit niet de warmte, die elk mens weleens nodig heeft? Alleen al het feit, dat je het hier even schrijft...
Was het soms een speciale dag, dat je dit zo voelde?

C.

Bieke zei

Elke week hier langs komen? Wat ben je een volhouder... Dan moet ik misschien maar eens proberen om elke week iets te schrijven ;-)

Nee, het was geen speciale dag en ja het gaat om datgene wat ieder mens eigenlijk wel nodig heeft...